חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רובוט מיטרוניקס לבריכה פרטית: ניקוי קומפקטי וקל

רובוט מיטרוניקס לבריכה פרטית: ניקוי קומפקטי וקל

רובוט מיטרוניקס לבריכה פרטית: ניקוי קומפקטי וקל

אם אתם חושבים על פתרונות ניקיון לבריכה, לפני שתסדירו חדר משאבות, מומלץ לקרוא על הרובוט החדשני של מיטרוניקס: רובוט קל משקל שייעודו הוא לנקות מהר את הבריכה. ואולם, לא רק מהירות היא נחלתו של הרובוט. מדובר על מכשיר קל וקומפקטי שיכול לשמש גם בבריכות עיליות: השליפה שלו מהמים קלה והתחזוקה שלו פשוטה ביותר ומצריכה את ניקוי הפילטר בלבד.

ניקיון יבש ועם חומרי ניקוי

רובוט מיטרוניקס לבריכה יכול לשאת עליו חומרי ניקוי וגם לנקות את הבריכה על יבש. הרובוט מסיר מהבריכה מרבצי לכלוך מכל סוג, לרבות מרבצי חיידקים. לכן, זהו לא רק רובוט ניקיון אלא מכשיר חיטוי לכל דבר ועניין, ששומר על המים שלכם בבריכה נקיים ובטוחים לרחצה גם לאח שימוש אינטנסיבי.

רובוט בריכה

הנעה חשמלית ותפעול פשוט וקל

ההנעה של רובוט מיטרוניקס לבריכה מתבצעת באמצעות כבל חשמל ארוך מאד. ניתן לחברו לתוך הבית ולהפעיל אותו משם על בסיס אורכו וגמישותו שכן זהו גם כבל מתגלגל. תפעול הרובוט אינו מצריך דבר פרט לחיבור לחשמל והצבה במי הבריכה. השליפה מהבריכה פשוטה ומצריכה מעת לעת ניקיון של מסנן הלכלוך על מנת לשמור על כשירותו של הרובוט.

תוצאות ניקיון מרשימות המבטיחות שימוש עתידי תקני במים

הניקיון של רובוט מיטרוניקס לבריכה הוא חיטוי מלא ותקני לכל דבר. המים מוגני לכלוך ומאפשרים למתרחצים לטבול בהם שוב לאחר ביצוע ניקיון באמצעותו. הרובוט הוא המפתח לכך שהמים יישארו נקיים ומבלי שתצטרכו להיכנס להוצאות יקרות על משאבות ומערכות ניקיון מסורבלות.

התמודדות עם כל סוגי הלכלוך

הרובוט מסיר מרבצי חיידקים, אבק, חול, אצות ולכלוך קשיח על קירות הבריכה. לרובוט מברשות ניקיון ופתחי הוצאת חומרי ניקוי ייעודיים. בשל כך, הוא כשיר להתמודדות עם כל כשל היגייני. הוא נע בפשטות בתוך מי הבריכה כשהמסלול שלו מתוכנן מראש, ובכל נקודה אליה הוא מגיע הוא מזהה לכלוך ומסיר אותו לתוך מיכל ייעודי אותו ניתן לרוקן ולנקות. מי שמתעניין ביציאה לדרך חדשה עם רובוט מיטרוניקס לבריכה מזכה את הבריכה שלו בכל הנדרש כמתקן רחצה בטוח והיגייני ללא צורך במחויבות על משאבות ותשתיות ניקיון יקרות.

כתבות נוספות
שיתוף
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם