חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רובוט דולפין לבריכה – ניקיון מהיר, יעיל וקל

רובוט דולפין לבריכה - ניקיון מהיר, יעיל וקל

רובוט דולפין לבריכה – ניקיון מהיר, יעיל וקל

באמצעות רובוט קטן וקומפקטי בעל תכונות טכנולוגיות פנומנליות, גם אתם יכולים לנקות את בריכת השחייה שלכם בפשטות. “ניקיון בריכת שחייה” נשמע כמו ביטוי כבד מאד. הוא מצריך מכשיר שינקה את הקירות ומכשיר שיחליף את המים ויספק כלור עבורם ועוד המון מכשירים נלווים שישלימו את התהליך מחדר המכונות של הבריכה. רובוט דולפין לבריכה אינו מצריך חדר שכזה, רק חיבור לחשמל. כבל הרובוט ארוך מאד ויכול להגיע לעשרות רבות של מטרים, בדומה לשואב אבק ארוך. הדבר מאפשר לחברו לתוך הבית ולהפעילו בבריכה בחצר.

הכנסה פשוטה לבריכה ויישום מהיר של תהליכי ניקיון

הכניסו את הרובוט שלכם לבריכה והתחילו לנקות אותה. הרובוט מתכנן את מסלולו ומשייט בבריכה ברמות עומק שונות, כשהוא עוצר בכל נקודה ונקודה בכדי לדלות לכלוך מהמים. הלכלוך עמו מתמודד הרובוט הוא אבק, חול, אצות ואפילו מרבצי חיידקים ובקטריות. המים של הבריכה לא רק מנוקים אלא גם מחוטאים במאת האחוזים ומותאמים לרחצה חוזרת בעקבות פעולה זו.

הוצאת הרובוט בפשטות מכל סוגי הבריכות

רובוט דולפים לבריכה מתאים גם לבריכה עיליות עם קירות המעל גובה הקרקע. הרובוט קל משקל ופשוט לשליפה מהבריכה. לאחר השליפה, ניתן ואף מומלץ לעשות עבודות תחזוקה כמו ניקוי הפילטר והמיכל. אלא שהביטוי “עבודות” הוא מוגזם. מדובר על תשתיות ארגונומיות שנשלפות בקלות מהרובוט ומאפשרות לנקות אותם ללא כל מאמץ.

תחזוקה לצרכנים עבור הרובוט

חברת היצרן של רובוט דולפין לבריכה יושבת בישראל ומטפלת בכל הנדרש עבורו. עובדיה יספקו לכם המלצות להתנהלות חכמה, לחיבורי חשמל שיחסכו לכם חשמל (במידה ותזדקקו למאריך) ויספקו שירות תיקונים מלא במידה ותתעורר בעיה. מדובר על מכשיר עם רמת עמידות גבוהה מאד ביחס לכל תשתית חשמלית אחרת ולכן הסיכוי להתהוות קלקול אינה גבוהה.

לחוות את חוויית בריכת השחייה בתנאים משופרים

כאשר רובוט דולפין לבריכה מלווה את שגרת הרחצה שלכם, היא בידיים טובות. אתם מקבלים אותה תמיד נקייה וצלולה ויכולים להתענג על מים איכותיים ללא חומרים כימיים. בואו להתחדש במכשיר הניקיון שעושה סדר בבריכת השחייה והופך את התפעול שלה ליעיל במיוחד, שלא מצריך עבודה עם מכשירים נוספים.

כתבות נוספות
שיתוף
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם